Thursday, February 17, 2011

Pengumuman keluaran terbaru masa terdekat..


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog Quranic Group dan pelanggan yang terus setia dengan Quranic Group sehingga hari ini.

Alhamdulillah, kerana dengan izin Allah, blog Quranic Group beroperasi seperti biasa dan kembali menemui peminat Quranic Group. Terima kasih kerana menggunakan khidmat kami sebagai suatu usaha yang murni untuk membantu orang ramai tentang bagaimanakah cara memahami asas-asas Islam. Insya Allah kami akan berusaha untuk membuat yang terbaik sebagai memenuhi kehendak anda.

Untuk makluman semua, diperingkat kami akan mengeluarkan Quranic Group terbaru dalam masa terdekat., Insyallah, keluaran baru tersebut ialah Quranic Group 4(3), 5(1) dan 5(2) yang sekian lama ditunggu oleh para pengguna. Kami mensasarkan ianya akan dapat menemui anda selewat-lewatnya bulan Mei ini insyaAllah.

Harapan kami ialah semoga dengan keluaran buku terbaru ini dapat menjadikan kita lebih lagi memahami tentang Islam seperti fikrah, sirah dan sebagainya. Kami mengalu-alukan cadangan serta komen dari pelanggan mengenai buku yang telah digunakan bagi memastikan mutu pembacaan berkualiti dan gaya bahasa yang mudah difahami.

Segala perhatian dan cadangan amatlah dihargai dari pihak kami.

Terima kasih.


1 comment:

Max said...

Thanks, great post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...